Гарантія

Умови гарантії 

Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником. 

Категорії товарів які підлягають поверненню:
- Автоматизація
- Електропривід
- Електротехніка
- Пристрої плавного пуску
- Газове обладнання
- ОВК
Відповідно до умов, описаних нижче.

Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки. 

Вимоги до заповнення гарантійного талону: 

  • чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер; вказана дата продажу; 
  • наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка; 
  • підпис покупця; повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину; 
  • у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну). 

Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні. 

Відмова у гарантійному обслуговуванні 

Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі: 

  • неправильно заповнений гарантійний талон; 
  • порушення правил експлуатації; 
  • ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром; 
  • виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню; 
  • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання; 
  • наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів; 
  • серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити; 
  • механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів; 
  • пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником. 

Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

Повернення товару

Повернення товару в термін 14 днів 

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов: 

  • товар не був у експлуатації; 
  • збережені всі пломби та ярлики; 
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена; 
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

Повернення товару протягом встановленого строку гарантії 

Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов: 

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості); 
  • збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; 
  • цілісність комплекту не порушена.

Товари належної якості підлягають поверненню протягом 14 днів відповідно до законодавства України. Для повернення товару потрібно звернутись за номером ‎0800 600 155

При умові поломки під час гарантійного періоду, на всі категорії товарів розповсюджується гарантія виробника 1 рік. Відповідно, можна повернути або обміняти товари звернувшись у відділ підтримки за номером ‎0800 600 155

Фізична адреса для повернення товару: Україна, місто Львів, вул. Хімічна, будинок 4