Гарантія
Умови гарантії
Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником.
Категорії товарів які підлягають поверненню:
- Автоматизація
- Електропривід
- Електротехніка
- Пристрої плавного пуску
- Газове обладнання
- ОВК
Відповідно до умов, описаних нижче.
Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.
Вимоги до заповнення гарантійного талону:
- чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер; вказана дата продажу;
- наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
- підпис покупця; повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
- у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).
Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.
Відмова у гарантійному обслуговуванні
Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- порушення правил експлуатації;
- ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
- механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.
Повернення товару
Повернення товару в термін 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Повернення товару протягом встановленого строку гарантії
Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушена.
Товари належної якості підлягають поверненню протягом 14 днів відповідно до законодавства України. Для повернення товару потрібно звернутись за номером 0800 600 155
При умові поломки під час гарантійного періоду, на всі категорії товарів розповсюджується гарантія виробника 1 рік. Відповідно, можна повернути або обміняти товари звернувшись у відділ підтримки за номером 0800 600 155
Фізична адреса для повернення товару: Україна, місто Львів, вул. Хімічна, будинок 4